onsdag den 23. september 2009

Julie på Fiji

Jeg har allerede lagt fotos op fra mit skydive i Bay of Islands.
Men den første uge af Midsem break var jeg på Fiji. Skønt, skønt sted! Palmer, sol, blåt vand og hvidt sand.
Jeg fik oplevet lidt af hvert i løbet af ugen der. Bl.a. dykkede jeg med hajer, rokker og andre spændende vanddyr. Jeg red på heste, snorklede, surfede, var på ø-tur, besøgte en lokal skole mm. Det blev kun til én dags solbadning på stranden, og så kunne jeg ikke ligge stille mere. 
Her er nogle fotos fra turen. 

De fleste fotos er taget af  Hanne Flåten fra Norge

Øverst er fotos af vores resort, Mango Bay Resort -og udsigten.
Dernæst er fotos fra bl.a. landsbybesøg, ridning på stranden, dykning i poolen (NEJ, det var ikke dér, jeg så hajer) mm.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar