søndag den 19. juli 2009

Bring that bungy on














































Vi gjorde det!
Vi kastede os ud i "døden"...
Det var hvertfald sådan det føltes, lige når man sprag ud fra den platform, der var placeret under Habour Bridge, 40 meter over vandoverfladen.
Og vi gjorde det to gange hver.

Jeg (Hanne) havde en drøm om at komme ned og røre vandet med minimum fingrene og allerhelst hovedet.... Og jeg skal lige love for, at jeg fik opfyldt den drøm. Både Julie og jeg røg i med hele overkroppen.... hehe.
Det var fantastisk.

Billeder:
Et: To virkelig skræmte bungy-jomfruer. Cirka fem minutter før vi blev dyppet.
To: Rune (en dansk fyr, som har sprunget før) prøver at berolige Julie.
Tre: Julie Bungy-Rode Nygaard. Meget godt billede på den lettelse og sejr man følte bagefter.

1 kommentar:

  1. Sejt. Jeg glæder mig til at se videoen:)
    MorAnne.

    SvarSlet